انبار مقداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 اسفند 1396
بازدید : 6
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

یک نرم افزار مالی، برنامه‌ای سیستمی است که برای مدیریت بر تراکنشات مالی و حسابداری مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای دقت و سرعت بالاتری نسبت به عملیات دستی است همچنین باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

در این مقاله به بررسی ویژگی منحصربه‌فرد انبار مقداری در نرم افزار مالی شایگان سیستم می‌پردازیم.

انبار مقداری در نرم افزار مالی برای آن دسته از کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد که محل فروش و انبار جدا از هم دارند.

انبار مقداری امکان کنترل بر موجودی کالاهای انبار نرم افزار مالی را فراهم می‌آورد.

با انبار مقداری شما قادر به صدور حواله یا رسید انباری- مقداری هستید. با صدور حواله یا رسید انباری- مقداری هیچ گونه سند حسابداری صادر نمی‌شود و فقط امکانی جهت ورود و خروج کالا از انبار مقداری (فیزیکی) است که فاقد قیمت است.

هنگامی که در محل فروش، فاکتور فروش یا خریدی صادر می‌شود، انباردار برای خارج کردن کالا به بخش حواله یا رسید انبار مقداری رفته و بعد از انتخاب یک فاکتور جدید و تعیین نام مشتری با استفاده از دکمه تبدیل از فاکتور، فاکتورهای صادر شده از طرف بخش فروش برای حساب تعیین شده قابل مشاهده هستند که می‌توان آن‌ها را انتخاب نمود. در این قسمت از نرم افزار مالی باید به این نکته توجه نمود که در بخش تبدیل از فاکتور فقط قادر به انتخاب یک فاکتور هستید. ویژگی جالبی که در این بخش از نرم افزار مالی مطرح است این امکان است که شما می‌تواند فقط بخشی از یک فاکتور خرید یا فروش را از انبار مقداری خارج و یا وارد کنید. در واقع برای یک فاکتور فروش می‌توان دو یا چند حواله یا رسید انبار مقداری صادر کرد. اگر بخشی از یک فاکتور را به حواله یا رسید انبار مقداری مرتبط کنید، برای صدور حواله یا رسید انبار مقداری جدید برای همان حساب، باقی‌مانده فاکتور خرید یا فروش قبلی در لیست تبدیل از فاکتور نمایش داده می‌شود که قابل انتخاب است.

از دیگر امکاناتی که در این بخش مطرح است امکان صدور حواله یا رسید انبار مقداری به صورت دستی توسط انباردار است که در این صورت در بخش صدور فاکتور خرید و یا فروش نرم افزار مالی توسط بخش فروش می‌توان از دکمه تبدیل از فاکتور را انتخاب نمود و حواله یا رسید انبار مقداری که انباردار صادر کرده را مشاهده کرد و آن را به فاکتور مربوطه مرتبط نمایید. در این بخش هم امکان مرتبط کردن یک حواله یا رسید انبار مقداری به چند فاکتور خرید یا فروش ممکن است.

در نرم‌ افزار مالی شایگان سیستم امکان گزارش‌ از همه انبارها وجود دارد. که با استفاده از گزارش‌های متنوعی که در دسترس است خروجی و ورودی انبارهای موجود خود را با هم مقایسه کنید و در صورت وجود مغایرت‌، آن‌ها را بررسی نمایید.





:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , شایگان سیستم , حسابگر , انبار مقداری , انبار مقداری در حسابگر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com